julias resa börjar dra mot sitt slut



Hej alla julias läsare! Nu börjar hennes semester dra mot sitt slut och imorgon kommer jag vänta hela dagen på hennes "jag är hemma" sms, haha. Dock har denna vecka gått fortare och bättre än vad jag trodde, har väl överlevt på mitt egna lilla vis men självklart har jag saknat julia supermycket! Hennes röst, skratt, humor, hennes konstiga idéer och ja.. en underbar vän helt enkelt. Jag älskar dig!! och kommer aldrig kunna föreställa mig ett liv utan dig, du och jag.. rebecca och julia, beccah och julle, sött och surt.. det är så det ska vara! Eller hur? Nu får vi också hoppas att julia kommer hem med en massa saker att dela med sig av, och att bloggningen blir som vanligt igen! Jag hoppas hur som helst att hon har många fina bilder att dela med sig av, så man får drömma sig bort från kalla och dystra sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0