dag 2 - min första kärlek

om jag ska se tillbaka så hade jag några småkärlekar när jag gick mina första år i skolan ute i tyresö. jag skäms inte över att säga de så om niclas, andreas e eller fredde ser de här så kan jag bara le åt de gamla tiderna.. dock var min första riktiga kärlek när jag började tvåan & jag var jättekär i den killen just då, vi var även tillsammans & han var sådär mysig som alla killar borde vara. jag kommer ihåg att vi gav varandra presenter ibland & jag fick någon slags "diamant" som skulle betyda något speciellt.. supergullig kille!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna fina och omskrivna smycken!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram!

2010-12-02 @ 13:26:47
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0