dag 4 - mina syskon

eftersom att jag missade att skriva om dag fyra i listan "lär känna mig på 30 dagar" så ligger jag nu en dag efter, men men. här har ni inlägget som skulle ha kommit igår..

jag har två halvsyskon & med dom delar jag samma mamma. dock har jag växt upp med dom omkring mig sen bara några år tillbaka & ser därför ingen skillnad mellan mina hel -och halvsyskon.. dessa två e min storebror daniel & min storasyster jessica, båda e två riktigt varma människor & speglar mig ganska bra. jag har även en helbror som heter elias & fyller 12 år nu i februari, även han & jag e väldigt lika men bråk mellan oss uppstår lika ofta som man går till skolan, alltså allt för ofta. de finns inte mycket mer att säga om mina syskon annat än att jag e otroligt glad att jag har dom & jag älskar dom alla otroligt mycket.

nu har jag ingen aning om mina äldre syskon vill medverka här i bloggen så därför avstår jag från att ladda upp några bilder på dom. ni får istället nöja er med en bild på lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0