dag 5 - de som gör mig rädd

något som gör mig rädd e att inte få släppa ut alla känslor på rätt sätt. att inte alltid veta var man har sig själv tänker jag e naturligt & alla har vi dagar då känslorna ligger allt för ytligt & blir mer eller mindre synliga. men rädslan att känna sig ensam & vilsen e den som trycker emot brsötkorgen. visst e de så att vi alla behöver bekräftelse att någon finns där för oss & som kommer att stanna ? jag e en sån person som allt för ofta gråter för att jag på något sätt känner att jag får ut alla känslor då, men jag e även den som skriker & slår då saker oh ting känns allt för jobbiga. innerst inne e jag den där tjejen som behöver en stabil grund att stå på & som hatar förändringar.. rent ut sagt ganska osäker i mig själv med andra ord, de kan man inte tro va ?


Kommentarer
Postat av: CarolineViklund

Var med och tävla om veckans blogg! Skriv bara jag är med. Förlåt om du ogillar såna här kommentarer. Awesome blogg! :D

2010-12-06 @ 21:58:42
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: kristoffer

Synd om dig :(

Du borde börja i boxning o släppa ut allt? :D

2010-12-07 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0