de e lätt att spela cool, inte sant ?

jag måste få ur mig lite ilska & därför vänder jag mig hit.. vad man än gör för människor så möts man utav beteenden som chockar mig lika mycket varje gång. senast idag såg jag hur en "vän" till mig blev irriterad & ledsen över något tjaffs i skolan. jag såg & eftersom att vi satt på olika lektioner så skickade jag iväg ett sms för att denna person skulle förstå att de absolut inte var något att ta till sig utav, eftersom att dessa killar alltid retas med allt & alla. men, som så många gånger innan, så möts man utav hårda ord vilket jag inte alls uppskattar i en sån situation & jag börjar tänka "varför ska jag lägga ner min energi för att människor ska må bra, när dom själva aldrig kan visa att dom uppskattar de". ja jag kanske låter töntig, men de händer för ofta & att höra att man inte förstår betyder ingenting, nej jag ville bara säga dig att du inte ska ta de personligt & ursäkta mig att jag bryr mig om hur du mår.. haha, men nu vet jag ju, vilka som e värda att lägga ner energi på & inte.

jag antar att jag inte e själv om att tycka såhär, men ibland känns de som om man e den enda människan här i världen som bryr sig om andra & uppskattar själv när andra visar att dom finns där för en.. tydligen finns de folk nära inpå mig som e totalt rubbade & verkligen inte inser vad man har förn man förlorar de!


Kommentarer
Postat av: lisa

vad fin blogg& skit snygga bilder=)

2010-12-06 @ 20:18:48
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0