har ju trots allt varit en snäll flicka i alla mina dar

oh, jag har verkligen insett att jag behöver en mer avanserad mobil än den jag har just nu. att jag inte tänkte på det tidigare då jag satt & tänkte ut något bra att önska mig i julklapp.. jag kände att det satt någonstans i mig men kom aldrig på vad det var, men en iphone såklart! jag börjar känna mig tom i handen när jag håller i min mobil & eftersom att jag är ute och reser runt om i sverige så pass mycket så skulle det vara otroligt bra med en iphone. inte är det lätt heller att tjäna sina egna pengar i den här åldern inte, trots att jag skulle offra det mesta för att kunna tjäna lite extra kosing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0