jag är ett ufo utan landningsfunktioner


tänk er hur ful man skulle vara om man inte hade någon näsa ? ja nu sitter jag här i min säng & tusen knäppa tankar snurrar i mitt huvud. imorgonbitti ska jag & min vän mikaela upp tidigt för lite shopping i huvudstaden.. med oss har vi även andré & ska även försöka möta upp en vän ifrån växjö som är uppe på besök. vi har inte träffats sedan sommaren 2009, helt galet vad tiden rinner iväg..

& på tal om konstiga tankar, vad skulle ni säga om ni fick ett chockbesked om att personen som driver denna blogg egentligen var en 68årig kåt gubbe ? något att tänka på, hur skulle man reagera om man bildar en uppfattning om en person som inte alls stämmer ?

Kommentarer
Postat av: elina

haha vad roligt :D men måste säga att din header är sjukt fin! :)

2010-12-27 @ 23:01:53
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0