jak ska göra kaos mett mitt huvut

hej på er. igår somnade jag efter ett supergulligt samtal & de fick jag tyvärr sota för imorse, försov mig nämligen & fick stressa iväg till skolan.. väl i skolan så kände jag hur allt föll ner som en bomb & jag drog därifrån i dunkande huvudvärk. nu har jag sovit i några timmar men har fortfarande någon skum känsla i kroppen, de kan nog vara den där fotograferingen sen helgen som satt sina spår i mig.. men men, nu ska jag inte sitta & beklaga mig utan istället sätta på någon film eller liknande.. see you later


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha jadu det var ett gulligt samtal vi hade du ;)

2010-12-07 @ 20:21:54
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0