klippa & färga ?



hittade denna bild tagen i somras, när jag ser hur ljust brunt hår jag hade där så påminns jag om att jag faktiskt e ljusblond egentligen. jag funderar på att klippa av mycket utav mitt hår & sedan försöka få tillbaka min naturliga hårfärg. mitt hår känns så dött & trist just nu så de skulle inte sitta helt fel med en liten uppfriskning i de.

nu väntar jag på att klockan ska ticka på, om ca en timme ska jag möta upp en god vän vid pendeln & ska sedan spendera våran helg tillsammans. jag ska även försöka få till någon ny bild till headern här under helgen så att jag kan göra en liten uppfriskning även här, de känns lite konstigt att se löv här i bloggen när vi har haft ett tjockt snötäcke i flera veckor nu.. jag antar att de blir en del bloggande i helgen, men jag ska inte säga för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0