mot stan


yes ska dra mig mot stan nu, det hann bli lite ändringar så istället åker jag in till nyköping för att träffa lite folk där.. usch jag har verkligen ingen som helst lust till att dra mig ut i denna kyla men vad ska man göra liksom, det lär ju inte bli sommar & plusgrader bara för att jag stannar inne ändå, eller jo jag kan ju allt.. haha, någon som kanske känner att den vill dejta mig ? jag kan ge dig allt du vill ha, trolla fram det vackra ur det fula, som sagt så kan jag allt så tveka inte till att höra av dig, du snygga med muskler av stål som kan betala mina shoppingrundor.. livet är fullt utav möjligheter till att drömma, visst är det så ?

Kommentarer
Postat av: Addeh

Hur många ' Till ' annvände du i detta inägget? :)

2010-12-22 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0