sagan om ett par skor sända ifrån helvetet

alltså oh det går inte att beskriva med ord om hur sjukt arg jag är just nu. igår förmiddag så skulle jag beställa hem ett par supersnygga skor ifrån nelly.com & väntade på att mamma skulle komma hem så att jag kunde betala. men när jag skulle göra det så var dom plötsligt borttagna ifrån hemsidan. & det fanns ett par andra som jag hade i "andrahandsval" men dom var ju självklart också borttagna trots att jag dubbelkollade flera gånger..

& imorse då så tjatade jag på att mamma skulle köra in mig till stan för att jag måste ha nya skor tills imorgon. men så skulle hon tydligen göra massa annat och som vanligt så blev det en massa bråk..

så nu då, i hopp om att skorna på hemsidan skulle finnas där igen så gick jag åter igen in & kikade. så fanns dom där (!!!) men när jag skulle beställa så märkte jag att det bara fanns i storlek 40. alltså varför ? mina drömskor som jag skulle lägga en förmögenhet på, var helt plötsligt slut!

oj oj. men jag sitter här i min pyjamas & ojar mig för att jag somnade vid halv sju imorse. ibland så finns det så mycket annat som är viktigare än att sova. men ni, nu ska jag klä på mig & slänga upp mitt äckliga hår i en toffs & springa ner. för nu ska jag övertala mamma om att köra mig till stan ändå haha.. hör av mig mer senare om hur det gick! ;)

funderar på dessa skor ifrån scorett istället.. vad tror ni ?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag funderade också på dem där skorna förut! dom är supersnygga verkligen, men dom var slut i typ hela stockholm och när jag hittade en butik som hade dem var det tydligen jättemånga som hade kommit tillbaka för att skorna hade möglat efter användning utomhus! kram :)

2010-12-30 @ 16:16:21
URL: http://kjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0