svar på tal



nu var de inte de att dom små röker & dricker var de jag syftade på, utan de att många absolut inte kan bete sig.. när man till och med pissar på en lärares bil har de väl ändå gått för långt ? detta e absolut inte de enda som har hänt, när jag säger sjuorna så e de faktiskt så att jag e inte ensam om att tycka såhär. & även om jag skulle vara ensam om de, så står jag för vad jag säger. självklart så finns de vissa som e värre än andra & jag ska inte säga att de e alla som beter sig såhär..

men sen till "klasse" så kan jag ju bara säga att jag vet om att de alltid kommer finnas folk som busar eller vad du vill kalla de, men när man bl.a pissar på bilar så e de inte längre ett skoj utan något mycket värre.. & dessutom, om jag e ett pissluder så finns de ingen som tvingar dig till att gå in & läsa min blogg. jag tror heller inte att du skulle få ut något av att pissa på mig eftersom att jag själv inte gjort något fel. de här e min blogg & jag har absolut inte hängt ut någon, trots att vi alla på skolan vet vem de var som gjorde detta. jag skriver vad jag vill & ingen har någonsin tvingat dig att läsa de jag skriver, så du borde nog själv tänka över vad du vill få ut med din kommentar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog han som skrev som pissade på bilen sån reaktion han fick! Verkar ju inte ha någon respekt i kroppen, med tanke på att han kallar dig för pissluder...

2010-12-13 @ 11:55:57
Postat av: Frida

nej det är inte han som kissa på bilen som skrev det där. han heter jocke. och det måste ju funnits en anledning till att han gjorde det..? jag hörde iallfall att han gjorded det för att läraren är pedofil... :O

2010-12-13 @ 18:20:20
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Jag förstår totalt vad du menar , jag går själv i sjuan och ja det finns vissa som går över gränsen..

2010-12-13 @ 19:54:11
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0