tisdag.. eller e de onsdag ?

jag e trött & jag känner mig så sjukt sliten.. sen i fredags har jag stapplat omkring här hemma med en yrsel som inte vill släppa vilket gör mig galen. dessutom vill jag sola & jag vill shoppa, men mest av allt vill jag nog åka iväg på semester, iväg ifrån kylan & all den här snön. & jag vet att jag borde plugga, men jag har noll inspiration till att öppna upp de där gamla skruttiga böckerna som våran skola säkert inte köpt nya sen 70talet.. jag vet att jag kommer få sota för all min negativa energi när jag e tillbaka i skolbänken igen, men den smällen får jag ta då.. nu ska jag fortsätta med att göda mig själv här hemma så får jag någon tröst iallafall, mat.. jag undrar om man kan bli solbränd om man ställer sig framför brasan ? man kanske borde prova..




Kommentarer
Postat av: cherie

sjukt härliga bilder!

2010-12-17 @ 11:36:07
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0