drömmar & iväg mot "solen"

godmorgon världen. ligger fortfarande kvar i min säng & känner mig helt förlamad ska jag säga er.. i munnen! när jag dom senaste veckorna har drömt så biter jag mig i kinden vilket resulterar i en väldig smärta. jag förstår verkligen inte vad som är problemet eftersom att jag aldrig haft några tendenser till detta innan.. inatt har jag dessutom drömt en massa sjuka drömmar, om en och samma person. jag undrar vad det betyder när man drömmer om att bli skjutsad utav busschauffören på cykel ?

måste springa ner till köket för att äta lite frukost & nu ropar mamma och tjatar på att jag ska med och sola, eh ja det tackar inte blekfisen nej till.. dags att klä på sig antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0