bort med betygen!

alltså varför ? varför är skolan så himla orättvis ? usch, fy, blä & det är en jäkla tur att vi har lov nu.. skolan lär dock inte slippa mig, jag ska gå & spotta på skolan varje dag fram tills vi börjar vårterminen igen. nej det är inte skolan som är problemet utan alla som gnäller över sina "medelmåttiga" betyg. alltså nu sitter jag & läser detta ständiga prat om betyg, allt handlar inte om betyg.. du kan ha skyhöga betyg men vara världens odrägligaste person, då lär du ändå inte få jobb före någon som istället hade 50 poäng lägre än dig. ja, enligt mig är betyg bara några siffror som försöker få ungdomar att tävla om vem som är bäst i test.. ovärt på alla sätt & vis!


otroligt snyggt med suddiga cambilder, inte sant ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du i betyg?<3

2010-12-22 @ 22:47:08
Postat av: Anonym

jo det får dom. Har man inte bra betyg kommer man inte in på gymnasiet, utan utbildning får man inget jobb, tyvärr! betygen är inte orättvisa, dom visar hur bra man är helt enkelt. Sen kan ju vissa vara hur nöjda som helst och jätteglada över ett G när andra är as missnöjda med ett VG, men det är inte orättvist. Det är bara så det är.

2010-12-23 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0