ett brev till en mytoman & allt vad du är

det finns en idiot i mitt liv som ständigt kommer tillbaka då jag går, & jag har gjort samma misstag och släppt in denna människa gång på gång. jag tycker synd om alla er som kommer att bli utsatta utav den här personen som ska sätta varje fotavtryck för att sedan, kasta kalla blickar över axeln. utan att röra en min när du ställer frågan, varför ? självklart är jag inte den enda & det vet jag om, det mindre trevliga är att dom andra är så blinda, blundar för allt som ligger under ytan. sorgligt att ens gå med på denna skit ska jag säga er. du ser personen, för att falla, för att höra på alla fina ord, för att bli fäst vid varje ögonblick. folk tror att dom blir hela med dig men hela livet blir bara trassligare. du sätter knutar på varje utväg.. jag kan inte ens räkna på mina två händer hur många personer du har avverkat under våra tre år & jag kan ju bara säga såhär, att om du vill komma någon vart i kärleken, som jag vet att du drömmer om, så borde du byta bana.. för du har väl hört uttrycket "what goes around comes around", jag är inte den som blundar för sanningen, & jag har så länge spelat med för att sedan explodera. ja inte minst tala om högt & tydligt att jag absolut inte går med på detta längre. jag hörde förra veckan att "saker & ting är visst som det var förut, vi kommer att bråka 100 gånger om" som om jag, efter att ha blivit lämnad i en stad jag aldrig tidigare varit i, skulle förlåta alla dessa påhitt som rent ut sagt får mig att undra vem i helvete är du ? du sa ord som "vi drar ett stort streck över det som hände" som om jag skulle glömma att du lämnade mig mitt i natten för att dra till en annan tjej. jag skulle kunna slänga ut en hel rad med olika material som pekar emot dig, men jag väntar med det så att ni andra hinner tänka till lite.. vet du vem detta är ? var inte så blind, vakna upp till verkligheten förfan & inse att du inte är den enda. du kommer aldrig vara den enda. denna person kommer, vad du än gör, att tillbringa sina nätter med någon annan. det spelar ingen roll om du ger allt som begärs. du kommer aldrig duga ändå, ingen kommer någonsin duga.. nu är jag så trött på lögner & idag fick jag höra allt från ett helt annat håll. något som avslöjade att inte ens till sin egna partner kan man hålla sanningen vid liv. du leker på okänd mark & det bränner just nu under dina fötter.. någon som utger sig vara så perfekt har visat sig vara helvetet själv. jag har straffats så många gånger tidigare & vet verkligen vad jag pratar om. någon av er kanske känner sig träffad & då säger jag bara, synd! om dig, som är så otroligt dum som inte har fattat att du är just nu en utav huvudrollerna i ett jävla spel..

& jag säger till dig som styr allt detta, att du kan idiotförklara mig tusen gånger om. spela någon slags teater som om du inte kände till mitt ansikte. men det är du som är rädd, rädd för att bli avslöjad, rädd för att bli sedd. du är som en rutten lök, tusen skal & alla lika obrukbara..
(och vill du ge mig konsekvenser för detta så vet vi båda två att det är för att du vet att jag har rätt, jag tänker inte ta dom en gång till)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en trevlig jul ! :D

vad önskar du dej ?

2010-12-23 @ 10:10:05
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0