stress på mellandagsrean

herregud vilken dag. redan vid åtta imorse var det till att hoppa upp ur sängen för att bege sig in emot stockholms stad för lite mellandagsrea. det resulterade i ett par jeans & en tröja men mer än så blev det faktiskt inte.. kanske var det för att jag fick ta hand om en vän som mådde dåligt, eller så var det alla polisbilar som fick mig att tro att det var bombdåd på gång, haha. väl på pendeln hem ut i dessa trakter (med andra ord skog, mörker & en extrem kyla) så började tågtekniken plötsligt att strula. resulterade i att vi missade bussen hem, men med nöd & näppe hann vi trots allt fram till sista bussens avgång & nu sitter jag här.. egentligen skulle jag & mikaela ha haft en mys a la sisters med film, jaccuzzibad, hud- och hårvård, MEN så kom det till den punkten då vi alla måste avböja & stötta våra nära. vilket denna kväll blev fylld utav.. så min plutt lämnade mig för ca 30 minuter sedan & jag kan erkänna att jag känner mig ensammare än någonsin ikväll! nu ska jag ta & ladda in lite bilder, tillbaks om en stund igen

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken otroligt vacker bild, både i inlägget och på din header :)

Jag sitter också uppe själv just nu, helt tyst är det, bara köksklockan som tickar och min dator som brummar :P

2010-12-28 @ 00:40:15
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0