18:00

gomorgon & godnatt för idag får jag väl säga. just nu sitter jag uppe hos min farmor men ingen e hemma förutom jag, så jag beslogtog datan en liten stund. jag & mikis har varit på stan hela dagen oh vi har shoppat sönder oss, utan att överdriva! hon har precis dragit hem till sitt för att äta & sedan bär de av in mot stan en stund till för att bara sätta oss vid djurgårn oh ta de lugnt. jag älskar stockholm, jag längtar tillbaka, jag ska flytta tillbaka så fort jag kan & jag vill inte åka härifrån..


Kommentarer
Postat av: DakotaFanningSweden

Hejsan!

Kolla gärna in den svenska bloggen om Dakota Fanning för allt de senaste om Dakota:)

DakotaFanningsweden.blogg.se

2010-07-17 @ 22:16:59
URL: http://dakotafanningsweden.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

då flyttar vi tillsammans! :)

2010-07-17 @ 22:21:30
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej jullebulle :D

känner du någon som heter Elin Israelsson ?

Bor typ i Nyköping, 94a?

2010-07-18 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0