e blogga en sport ?

jag undrar om de bara e jag som inte kollade på vm finalen mellan spanien & holland ? hörde ifrån mina fotbollsfantaster till vänner att spanien vann, kul för dom då får jag väl säga.. inte för att jag bryr mig något vidare om fotboll eller sport över huvud taget. om inte blogga hör till en sport ?

nej nu måste jag faktiskt ta & sova men jag har fortfarande inte lyckats packa. min buss går redan klockan 07:30 imorgon så jag lär inte hinna uppdatera innan jag drar iväg.. kommer hem på onsdag antar jag så tills dess får ni ha de så bra, om jag inte får tid till att blogga under dessa dagar de vill säga. godnatt


Kommentarer
Postat av: felicia babyboo

hej sötnos, nej ja tror/tycker inte att blogga är en sport ;)men de har du nog redan listat ut att ja tycker :) sorry gumman. kramar felicia ps. saknar dej massor <3

2010-07-14 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0