filmtips


otroligt nog så har jag precis kollat på film. dessutom såg jag klart den vilket jag aldrig brukar göra, brukar inte kunna se mer än max 30 minuter. men tillbaka till filmen då, helt sjukt bra ska jag säga er (enligt mig som inte har sett så många haha) de e säkert fler utav er som redan har sett den men ni som inte har de, gör de! dock e den väldigt sorglig i vissa scener där jag satt & lät mina tårar rinna. de e verkligen inte ofta som jag blir berörd utav en film ska ni veta. men åter igen, ni som inte har sett filmen, gör de!

nu ska jag göra mig redo för sängen & sen drömma sött för en gångs skull.
ni ska bara veta vilka sjuka drömmar jag hade inatt, helt craaazy. sov gott & dröm om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0