Gästbloggning a la beccah

Hej på er, jag är den "beccah" som det skrivs om i bloggen titt som tätt, har nu fått äran att gästblogga. Känns sjukt stort. Idag har vi varit ute och fotat sjukt snygga bilder, närmare bestämt 350 st.. de roliga är att närmare bestämt 0 stycken blev bra på mig! 1-0 till julia alltså men vad gör man när man är kompis med en människa som är så fin? Idag har vi fått en kyckling också faktiskt, som vi grillade och käkade med en slutligen mättad mage. Ja så kan det vara ibland, men nu ska jag dra och hitta på något vättigare hade jag åtminstonde tänkt. Ska se till att julia slänger upp ett inlägg här senare, men då tycker jag faktiskt att ni ska börja kommentera också..

bjuder på två sjukt snygga bilder på mig. Från fotorundan. *host host*



FEEEEEEEEETLÄNK TILL MIN OUPPDATERADE BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0