goodbye

godmorgon på er allihop, jag ska strax hoppa in i duschen men först tänkte jag skriva ett kort inlägg. eftersom att jag åker tillbaka till sthlm/tyresö idag så kommer min uppdatering bli lidande. jag e hemma på tisdag kväll igen så tiden lär rinna iväg allt för fort. jag hoppas att ni står mig trogen & kikar in igen när jag e tillbaka på banan så att säga. de kan hända att jag faktiskt lägger beslag på någon dator men jag ska inte lova er någonting..

nu ska jag leva livet i storstan & känna saknaden oh längtan tillbaka. kanske hinner jag uppdatera en snabbis innan jag måste dra till pendeln men de e riktigt tight om tid alltså, så länge får ni ha de så bra så hörs vi snart igen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0