säger hej till sthlm

wow säger jag bara! under 30 minuter har mitt rum gått från att ha varit ett bombnedslag till en acceptabel plats att befinna sig på. dock ser min garderob fortfarande ut som den brukar.. jag ska bara säga er att de har varit en djävulsk natt, värmeslag till max, för ljust för att kunna sova, 1000 tankar, någonting utanför mitt fönster (jag svär!) men de kan lika gärna varit en mus som de kunnat vara en dinosaurie. men nu sitter jag iallafall här & ska försöka trycka i mig lite frukost, hoppa in i duschen & sedan packa. jag ska faktiskt till tyresö idag vilket jag kanske glömt nämna ? alltså lär uppdateringen bli lidande av de men stå ut, på måndag e jag tillbaka igen & då e jag mer redo än aldrig förr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0