svar på frågestunden

Vill du gifta dig med mig? :)
svar: jag ska aldrig gifta mig


hur många läsare har du per dag?
svar: de beror på hur mycket jag uppdaterar osv, idag har jag haft ca 500 besök men som sagt de varierar.


1. är du tsm med nån?
2. har du nån bloggidol?
3. vilka bloggar läser du?
4. vilken är din favvoaffär?
5. vad hände mellan dig o Sebastian Krantz?
svar: 1. e jag tillsammans med någon eller inte ? de förblir osagt
2. nej jag kan inte säga att jag har någon förebild inom bloggandet men absolut, tycker att kenza e en bra bloggare. dock ingen idol
3. några av mina vänners bloggar som jag känner att jag klarar av att läsa utan att jag blir uttråkad, man måste ju hänga med lite. sedan e de väl ett par-3 andra bloggar som jag inte e nära vän till bloggaren.
4. oj oj, ingen aning riktigt, handlar i allt från småbutiker på söder till h&m i gallerian. så de e lite där jag hittar nått som jag faller för.
5. ja vad hände mellan mig & sebbe ? de var väl ett bråk som blev något större än vad de hade behövt bli om vi bara hade lyssnat på varandra.


1. Har\hade du någon favorit låt gjord av Sebastian Krantz?
2.Vem är din idol?? :)

Kram! :D
svar: 1. nej jag lyssnar inte på hans musik men om jag måste välja en så e de väl en text som han skrev till mig förra året..
2. jag har ingen idol faktiskt


har du binda eller tampong när u sportar?
svar: jag brukar inte sporta längre förutom idrotten i skolan. fy bubblan vad jag e lat!


okej,blir du arg då man frågar frågor om Sebastian?
vad tror du på?eller är du ateist?
svar: 1. de beror på vad för frågor de e om honom, men jag önskar att fler kunde respektera mitt val när jag väljer att inte prata om honom.
2. fick detta förklarat för mig (innan visste jag inte vad de betydde) men jag tror inte någonting faktiskt. jag tror att efter döden e man död & jag antar att jag e allt annat än kristen.


1. Är du homosexuell?
2. Pullar du dagligen?
3. Vem tog din oskuld?
4. Vilken storlek på kuk föredrar du?
5. Med eller utan kondom?
6. Var sebastian bra?
svar: 1. jag e inte homosexuell, har dock inte nått emot dom då jag har ett par vänner som faktiskt e de!
2. nej de e verkligen inte jag, haha
resten tänker jag inte ens ägna min tid till att svara på


1.binda eller tampong?
2.hur manga har du haft sex med?
3.hur fick du kontakt med sebastian?
4.hur borjade ni snacka?
5.hur blev ni tsm?
6.e de sant att han e player?
7.har han tjej?
8.om ja vet du vem?
9.om ja vem?
svar: 1. vad e de ? skämt åsido
2. 854 st + 284 - 466
3. genom ett par vänner
4. skrev till honom "hej hur e de ?"sedan satt vi i tele dygnet runt, dag in & dag ut 
5. vilken av gångerna ? vi har varit tillsammsn tre gånger
6. han har inte varit någon player mot mig, men de sägs så
7. ingen aning
8. -
9. -


hur lång Är du?
hur myket väger du?
ubgefär hur lång e sebastian?
svar: 1. ca 160cm
2. oj oj, de vill jag inte säga då kommer jag bli bombad av kommentarer
3. ingen aning men säkert närmare 10cm längre än mig


Vad är det sämsta med dig?
vad är det bästa med dig?
Vem är din bästa vän?
svar: 1. jag har väldigt dåligt självförtroende bland andra människor, jag förlåter för lätt & jag e ofta allt för snäll.
2. de bästa med mig e väl att jag e omtänksam & har driften till att kämpa för något jag verkligen vill.
3. rebecca e absolut min bästa vän, men jag har även många andra väldigt nära vänner, dock mest killkompisar pga att jag tycker att många tjejer e ofta väldigt falska.


1. Vad är din favoritmat ?
2. Hur många länder har du varit i ?
3. Är du flygrädd ?
4. Om du fick välja en sak på jorden som skulle försvinna, vad skulle det då vara ?
5. Är du kär just nu ?
6. Kan du inte lägga upp lite mer texter här i bloggen ? (eller bara skicka till mig mohahaha)
svar: 1. pastafjärilar med ketchup kanske eller sallad, haha
2. 6 tror jag
3. nej de kan jag inte direkt påstå, de klart att de kittlas lite i magen
4. falskhet kanske, eller de finns nog för mycket att välja mellan..
5. nej jag kan inte påstå att jag e kär
6. jo de kan jag försöka göra :)


En fråga.....okej varför bestämmde du just namnet magnific som bloggnamn? :D
svar: jag kom fram till att min blogg skulle vara magnifik, att den inte skulle vara lika torr & tråkig som de flesta andra bloggarna. de skulle vara lätt att komma ihåg & de skulle låta snyggt. om jag lyckades med de var en annan femma, vad tycker du ? :)


hej! :)
sjukt fin blogg!
min fråga:
hur gammal e du?
hihi
ha en bra dag kram ;)
svar: tack så mycket, jag e 15 år..


Hejsan Julia!
vart i Tunisien ska du ? och vilket hotell ska du/ni bo på ? var i tunisen för några veckor sen så är lite nyfiken om du ska till samma ställe =), p.s det är jätte varmt där nu, de som bor där sa att det är jobbigt varmt under den här perioden ;D
svar: jag ska till sousse, vilket hotell kommer jag inte ihåg


(skrivet av min lillebror)
Älskar du mig ?
är det sant att du älskar fjårtisdunk ?
Tycker du att du ser snyggare ut ifall du posar lite extra med läpparna ?
svar: 1. klart jag älskar dig,
2. haha nej
3. nej de tycker jag inte & de gör jag inte heller


1. Hur många barn vill du ha ?
2. Trivs du bäst som blondin eller mörkhårig ?
3. Föredrar du ljust eller mörkt hår på killar ?
4. Var vill du bo när du blir stor ?
5. Har du bra självförtroende ?
6. Har du några komplex ?
7. Vad är du mest nöjd med hos/på dig själv ?
8. Hur definerar du en falsk person ? Alltså vad gör/är en falsk person/vän i dina ögon.
9. Vad har du för framtidsplaner ?
10. Vad är meningen med livet för dig ?
svar: 1. två, kanske tre
2. saknar mitt blonda hår, men ska nog ha mörkt ett tag till
3. spelar absolut ingen roll, men naturligt mörkt kanske eller ljust med blonda slingor
4. jag vill flytta tillbaka till stockholm
5. de kan absolut variera beroende på var jag & med vem men bland andra människor, nej.
6. ja haha, kan dock inte räkna dom på en hand utan måste räkna på två
7. de finns ingenting jag inte skulle vilja ändra något på, men isåfall så kanske min ögonfärg, alltså blå. haha
8. oj de här svaret kan bli långt, en falsk person e någon som går bakom ryggen, inte står för sina handlingar, som säger saker den inte menar, som säger en sak men gör något helt annat, någon som endast tänker på sig själv & inte ser dig i situationen.. ja listan kan bli lång
9. plugga, flytta tillbaka till stockholm & bo i en lägenhetoh sen när jag känner mig redo så ska jag bygga ett egendesignat hus inte allt för långt ifrån innerstaden. så länge man har driften så kan man lyckas.
10. meningen med livet e väl att kämpa, lyckas & att finna sitt egna jag samt familj & vänner som man trivs med.


hur gammal var du när du fick din första kyss?
vilka bloggar läser du? (oftast)
vad tycker du om kissies / dessis / paow & dom andra fjortisbloggarna?
vilka klädd affär har fina kläder?
vart nånstans bor du i nyköping?
svar: 1. när jag var liten, då man var tillsammans med alla killar i lekis.
2. mina närmaste vänners & kanske ett par-3 stycken andra bloggar.
3. jag läser dom verkligen inte dagligen, tycker bara att allt bloggarna e uppbyggt av e patetiskt. dock räknar jag inte längre paulina (eller paow) som en fjortisbloggare längre.
4. jag finner något jag tycker om i nästan varje affär, jag e galen i kläder!
5. jag bor inte inne i nyköping utan ca 20 minuter med bil utanför. men nyköping e den närmaste riktiga staden. annars e de bara massa samhällen vilket bara få känner igen namnen på


♦ När började du blogga?
♦ Hur mycket tid lägger du ner på din blogg per dag ungefär?
♦ Har du nån favoritblogg?

svar: 1. ca ett år sedan så bloggade jag med alicia, en vän. de gick faktiskt ganska så bra för oss men under ett bråk i vintras så stängde vi ner bloggen vilket jag har ångrat ett antal gånger nu efteråt. men de e väldigt svårt att blogga tillsammans med någon i en & samma blogg.
2. de e verkligen olika ifrån dag till dag, dock ägnar jag allt för lite tid till att svara på era kommentarer men jag lovar att jag ska bli bättre på de i fortsättningen.
3. nej jag har ingen favoritblogg, min egna kanske ? dock tycker jag om kenzas blogg men den kollar jag mest bara när hon e utomlands, hon tar ju så fina bilder så man blir galen!


Kommentarer
Postat av: Ana

Sv: eller hur, riktiga sommarbilder! japp det är det:)

2010-07-15 @ 00:10:02
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0