i brist på annat

hej & godmorgon på er, jag e nyvaken oh lika seg som alltid. idag ska jag försöka städa upp lite här hemma & ha en hemmakväll med min mami. jag har inte sovit ensam eller ens i min säng på över två veckor, tänk er hur skönt de var inatt att somna in i den, enda tills min mamma ringde & väckte mig.. hm. ja ni, jag har faktiskt inte så mycket att säga just nu, ska försöka trycka i mig frukost så vi hörs lite senare igen..

just de jag har tänkt på en sak.. e de någon som vet vad de rosa/röda naglarna på killarna betyder ? har sett en himla massa killar med nagellack när jag har varit uppe i stockholm den senaste tiden ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mby något med pride?

2010-07-29 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0