vem e jag ?

eftersom att jag inte berättat så mycket om mig själv innan så ska ni få ett helt inlägg som handlar om hur jag e som person..

jag e för de mesta väldigt glad men mitt humör kan förändras på en sekund till de värre, alltså att jag blir extremt lättirriterad & arg. jag e en väldigt öppen person & har mycket lätt för att lita på fel personer, vilket jag har drabbats hårt utav under de senaste åren. om jag får för mig en sak så kan jag inte släppa tanken ur mitt huvud, även om jag får de bekräftat att jag har haft fel.. jag e väldigt impulsiv & om jag känner att jag t.ex vill åka iväg någonstans gör jag allt för att genomföra de, om jag inte lyckas blir jag ofta väldigt irriterad.

jag har extremt svårt för att bli kär men när jag väl blivit kär så gör jag allt för att de ska hålla, jag har aldrig varit otrogen & de e något av de värsta jag vet, otrohet! när de gäller vänskap så gör jag allt för att mina vänner ska må bra & jag sätter alltid dom före mig. jag har dock lätt för att vända folk ryggen om jag tröttnar på deras beteende, de e inte så att jag går & pratar bakom deras ryggar utan jag säger vad jag tycker & sen bryter jag all kontakt. dock har jag väldigt lätt för att ge folk en andra, tredje chans & sådär kan de fortsätta..

jag e en sån person som måste planera saker, jag avskyr när folk bestämmer saker någon dag innan en resa ska ske osv, jag hatar att inte veta vad som ska ske liksom.. även när jag e stressad blir jag extremt yrig & får ofta väldigt ont i magen, ibland kan jag inte äta på flera timmar för att jag får en "illamående" klump i halsen.

de e ofta så att jag stöter på någon som har sett mig på t.ex facebook, sett mig med mina vänner, på bild eller bloggen som får en uppfattning om mig som framstår mig som "dryg". när dom sedan träffat mig & pratat med mig ändrar dom alltid uppfattning, jag vet inte om jag ser farlig ut eller vad som e problemet riktigt..

jag har extremt dåligt självförtroende, även om man kanske inte alltid kan tro de. så fort jag går i en folksamling får jag den känslan att folk kollar på mig, om någon sitter & kollar mig i ögonen så måste jag alltid kolla bort för att de känns som om de ska vara nått fel i mitt ansikte.. & även fast att jag ofta får komplimanger för mitt utseende så hjälper de ingenting på traven, jag kan liksom inte ta åt mig på något vis.

sen jag var liten har jag älskat att blivit ompysslad, stylad osv. sen jag gick hos dagmamma har jag alltid velat bli modell & den drömmen kommer leva vidare, jag älskar att stå framför kameran även om de inte alltid blir ett så bra resultat.. de bästa jag vet e när någon överraskar mig med något fint eller bara säger något gulligt. jag blir extremt charmad MEN jag ger ofta inget svar för jag vet aldrig vad jag ska säga, även om jag sitter med 100 ord som vill komma ut.

när jag e arg så tappar jag ibland kontrollen & de slutar med att jag sitter oh gråter. när jag e ledsen sätter jag gärna på deprimerande låtar så att jag ska gråta ut, jag får upp idiotiska tankar om att jag ska göra på ett speciellt vis för att allt ska bli bra. vilket jag alltid ångrar i efterhand!

nu hoppas jag att ni fått lära känna mig lite bättre, om de e något mer ni undrar över så e de bara att fråga på. nu ska jag fixa mig för sängen & sedan sova, godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: nalin

grymt fin header! :)

2010-07-31 @ 12:21:01
URL: http://nnnalin.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg (:

2010-07-31 @ 13:50:22
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Nicole Sanzetth

Jag gillar att du är så ärlig! Sov gott, tjejen =)

2010-08-01 @ 00:08:31
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Julia!



Kikade in på denna blogg och såg en tjej som har tagit väldigt lika bilder som du gjorde förut.Btw dem var jättefina! Undrar om ni känner varandra eller om ni bara härmat ville i alla fall att du skulle veta detta. här är adresse: http://rebeccafornstedt.blogg.se/



Kram

2010-08-01 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0