min omtalade sjukdom..


rebecca gav mig råd att söka hjälp för min störning, & innan jag vet vad jag ska söka hjälp för måste jag ju veta vad jag har för störning också. jag tog saken i egna händer & skickade iväg ett sms till 118100 & fick som svar

"118100 tror inte att julia clevler har någon störning alls. vi tror att hon e en trevlig person som gillar att umgås med sina vänner och sin familj"

ja ni nu känner jag mig plötsligt mycket bättre, jag blev både glad men även besviken över att jag inte fick svaret "du e en psykopat från topp till tå", då hade jag kanske kunnat förstå mig på dom små djuren bättre. de e inte lätt att ha en vän som e psykopat fast den ännu inte vet om de. denna person behöver hjälp.. på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0