hur går jag vidare ?

du & jag var nog aldrig på riktigt om jag tänker efter
jag e så borta, genom ett inlägg på facebook kom sanningen ifatt mig, vem tror jag att jag e egentligen ? jag vet att de inte e så som jag sagt men de e så lätt att ljuga för alla andra men inte en själv. jaja whatever jag får dela med mig av mina tips i bloggen.. var ärlig mot dig själv bara, de e väl de som e de svåraste

så länge du intalar dig själv att du e fast & inte har en chans till att kunna gå vidare så kommer de heller inte fungera. om du istället bara öppnar dig för människor i din omgivning och aktiverar dig så går de genast mycket bättre. de kommer vara svårt men om du bara ger dig fan på att du ska gå vidare och inte hör av dig så kommer du klara av de till slut. tveka inte på dig själv för gör du de så kommer du ge upp lika snart som du börjar. du behöver inte glömma för de kommer du aldrig att göra, hur mycket du än vill så kommer personen & du ha kvar era gamla minnen. låt aldrig personen veta när du mår dåligt, genom de kommer han/hon bara bli starkare över att se dig lida. & så länge personen inte hör av sig till dig, gör inte de du heller. de e inte din uppgift att svansa & när han/hon har tröttnat på dig kommer detta vara ursäkten..


ursäkta den svartvita bilden, bild ifrån mars-april. spola tillbaka & klicka aldrig mer på play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0