words


(ursäkta för den svartvita bilden)

rebecca vännen, bästa vännen. seriöst jag finner inga ord, du e de finaste för mig.
du e den enda som alltid stått där, du stog kvar även då jag inte kunde se, då jag
vände dig ryggen pga andras lögner. du betyder så otroligt mycket & du e den enda
som faktiskt, tro de eller ej, förstår mig fullt ut. jag vet att jag kan lita på dig, precis
så som du kan lita på mig. vänder dig aldrig ryggen till, jag saknar dig men nu e de
inte lång tid kvar tills vi ses igen vännen. j a g . ä l s k a r . d i g . b ä s t a ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

men hjärtat, blir ju helt tårögd. jag kommer aldrig lämna dig så länge du inte puttar bort mig och du kan lita på mig vad vfolk än säger, det vet du! Du är den bästa av det bästa och jag älskar dig sååå

2010-06-26 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0