färg & fix

de tar emot att uppdatera här i bloggen då jag känner att ni inte kommer med några kommentarer. de känns på något sätt som om man tappar suget till att blogga när man inte får samma respons längre, tråkigt eftersom att jag ser att besökarantalet fortsätter på samma spår som de har gått den senaste tiden..

i vilket fall som helst så ska jag nu göra något åt denna utväxt jag har i håret, jag ska nämligen färga de & denna gång e de en annan nyans.. spännande! kanske kommer med något nytt innan jag går & lägger mig, puss så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg!

2010-11-17 @ 22:02:04
Postat av: stina :}

superfin bloggg , älskar den.



men har en liten konstig frååååga typ..

du ser så lång ut på bilderna , hur lång är du ? :)

2010-11-18 @ 16:22:57
URL: http://stinabjrkluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0