hopplös dag

jag e så arg, ledsen & jävligt irriterad. skorna jag skulle köpa var ju helt kaputt, slutsålda & jag som var så sjukt förälskad i dom där.. & sen då, inte nog med de, nej då fick jag trängas i baksätet med några fula stolar för att min lillebror, som för övrigt e så himla dryg, skulle sitta i framsätet.. ja, som ni märker så e jag som sagt väldigt irriterad just nu, & inte verkar de bli bättre heller, för ikväll måste jag plugga timme in & timme ut. har en stor no-inlämning tills imorgon, matteprov & även musikprov på noter, vad fan ska jag ha noter till i mitt liv när jag bryr mig lika mycket om dom som hur många gånger göran persson skiter om året, dock hade de ju varit ganska intressant att veta de sistnämnda..


Kommentarer
Postat av: eemmaaj

haha, skön bild

2010-11-18 @ 19:16:25
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0