klä dig med stil i vinter


yes, nu har jag satt ihop en liten outfit ifrån vårat kära topshop. anledningen till att jag inte längre har mina collage e för att mitt photoshop håller på & strular lite, men så fort de ordnat sig så e dom tillbaka lika snabbt som blixten.. hur som helst, när jag satte ihop denna outfit tänkte jag efter lite vad jag själv tycker att man ska satsa på i höst/vinter. röda detaljer sätter just nu pricket över i;et, samtidigt e de väldigt rätt (& lätt) att klä sig efter ett par svarta stuprörsjeans, så jag säger; våga klä er i rött! över den rödrutiga skjortan har jag satt en beige stickad kofta, att låta den röda skjortkragen sticka upp kan inte bli något annat än snyggt! jag själv köpte en skinväska när jag var utomlands nu i höstas & de får en outfit att se mer "vårdad", dessutom passar de till de mesta..

Kommentarer
Postat av: Rahul

snygg blogg :)

2010-11-07 @ 17:19:44
URL: http://whalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0