lax & potatis(mos)



alla kan inte lyckas med allt & tur e väl de, men att värma ett par redan tillagade potatisar ska väl inte vara så svårt ? eftersom att jag inte direkt e någon mästerkock så hade min mamma gjort allt hon kunnat för att jag skulle få i mig något annat än nudlar idag då hon inte varit hemma. hon förklarade klart & tydligt hur jag skulle göra tills jag frågar "kan man inte värma dom i micron då ?" hon sa att jag kunde försöka med en först & jag frågade då om något kunde hända, hon svarade "nej". jag gjorde som min kära mor sa men jag ska säga er att jag höll på att lorta ner brallorna då jag hörde världens smäll, jag öppnade micron & där fanns ingen potatis kvar.. den innan totalrena micron var då fylld med kartoffelmos från den exploderade rotfrukten, så de kan gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska inrikta din blogg åt humor.

Jag tycker att du har väldigt bra humor , haha ;)

2010-11-06 @ 22:29:10
Postat av: Anonym

Hahaha!! :D Håller med! Du är för rolig...

2010-11-07 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0