mogen teamflash






här har ni några bilder ifrån kvällen, clara sover redan & de har varit en superkväll.. imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka in till stan, hähä vi får väl se hur de går. resten utav kvällens bilder kommer in imorgon då jag hunnit föra över alla.. intressant va ? vi har haft allt ifrån krigsövningar på golvet till tjohej & tjohå. satan vad jag har haft de kul ikväll, kanske lägger jag ut ett litet klipp innan jag hoppar i sängen ;)

Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Brukade hata mig själv

Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå
genom eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0