om du e glad, då e jag gladare


e nu hemma efter en runda in till stan. imorse var hela våran liga supertrötta & när vi skulle upp vid åtta tog de emot så mycket att vi försov oss.. väl inne i stan så gick vi iallafall till de olika gymnasierna på deras öppet hus, & jag måste säga tack till er alla gulliga människor som visade oss runt! eftersom att regnet öste ner på oss så var de inte lika lockande att sedan gå i butikerna så istället drog vi bort till bussen på direkten. somnade på bussen & vaknade upp precis vid min hållplats hähä, nu ska jag föra in bilderna från gårdagen så att ni får lite att skratta åt. jag kommer att leva på gårdagens bravader under hela veckan!

Kommentarer
Postat av: sanna/fotoblogg

Har du valt vilket gymnasium du ska gå än? :)

Kram

2010-11-21 @ 21:23:49
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0