tenta om matspjälkningen

jag tror att jag börjar bli sjuk, ligger just nu här i min säng & fryser som en galning, samtidigt känns min hals lite ringrostig. vilken hit de skulle vara om jag blev sjuk lagom till praoveckan, jag som så länge sett fram emot att få komma ut & göra något annat.. nej ni, jag ska göra allt för att hålla humöret uppe & så länge de e på topp så ska de väl inte vara några problem med att hålla sig kry.. nu måste jag åter igen dyka ner i min no-bok för att skriva klart tentan, varför ska man ha så mycket läxor & liknande när man redan spenderar så mycket tid i skolan ? galet vad jag har tröttnat på alla dessa skoldagar, & inte kan jag ropa hej ännu för fler dagar kommer de att bli..


för övrigt så saknar jag sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0