tankar & värderingar kring bloggandet

ojoj vad ni har varit dåliga på att kommentera den senaste veckan. ni har väl inte missat att man kan följa min blogg via bloglovin ? själv använder jag mig utav de & på så sätt ser jag när bloggar jag följer har uppdaterats, de e faktiskt riktigt smidigt måste jag säga!

jag har även tagit till mig av de förslag jag fick in härom veckan ang bloppis. dock har jag en väldigt liten kropp så de e allt ifrån alla mina läsare som skulle ha chansen att komma i de minimala kläderna.. nej nu ska jag inte överdriva för så liten e jag faktiskt inte, men jag ska försöka att slänga in lite klädesplagg här för försäljning inom de närmsta dagarna. bl.a en jättesöt fuskpälsjacka som har blivit använd ett fåtal gånger. håll utkik!

nu ska jag för övrigt straxt krypa ner i min sköna säng för att få lite sömn. jag har varit enormt seg idag & jag har nästan fått någon slags känsla som sagt att de har varit söndag. men sån otur har jag inte, vilket jag verkligen uppskattar..
jag hatar nämligen söndagar!



Kommentarer
Postat av: MALIN

Jättefin header! <3



Allt bra? ^^

2010-11-14 @ 02:13:00
URL: http://smartblondin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0