he steals my clothes to wear to work

haha vilken hög med jackor & halsdukar jag har fått ihop, de e galet vad blind man e för kläder.. jag som varje månad sitter & tycker synd om mig själv oh min tomma garderob, nu när jag äntligen har fått LITE ordning på skruttet så märker jag faktiskt att jag iallafall behöver gå byxlös. nej de ska bli ett litet inköpningsförbud nu tills mellandagsrean då jag ska gå lös i alla möjliga butiker, de finns trots allt lite som jag känner saknas i garderoben. haha & fråga inte varför jag har skor i garderoben, jag kan tala om för er att de e för att mitt skoskåp e fullt. jag tror att jag ska försöka lösa de problemet snarast!

här har ni bild på min allra värdefullaste pärla.. namnam


Kommentarer
Postat av: olivia bjurström

hejsan!



jättefin blogg verkligen! följa varandra via bloglovin? :D

2010-11-17 @ 16:31:08
URL: http://oliviaau.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg! :)

2010-11-17 @ 16:47:55
URL: http://thecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0