de går inte att blogga

bloggen har strulat vilket gör mig irriterad, & de flesta vet nog om att när jag blir irriterad så vill man inte ha med mig att göra.. istället har jag ägnat min söndag åt annat än att blogga. de känns lite surt när man skriver inlägg & publicerar dom, för att sen upptäcka man flera timmar efter att inga har kommit upp på bloggen. jag har dessutom märkt att de e lite annat också som strular här, bl.a att vissa inlägg inte går att kommentera & att när ni söker på bloggen kommer de ibland upp "bad getway" eller något liknande..

men men, de har även blivit lite ändringar inför imorgon. jag skulle nämligen ha börjat klockan 13.00 men istället ska jag vara där redan klockan 10.00 så de blir till att gå upp tidigt. nej ni, nu ska jag återgå till at spela super mario. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0