I feel good, I knew that I would

trots att människor ibland försöker sätta käpparna i hjulet på en så kan jag inte ljuga & säga att min helg e förstörd, för de e den verkligen inte! dagen började superbra & lunchade sedan med min syster, tog även en tripp i affären zara & fick med mig ett par byxor hem. jag har dessutom riktigt enorma & roliga planer inför imorgon oh kommer därför åka här ifrån tyresö redan innan solen gått upp.. jag tar då med mig mitt pick & pack oh förflyttar mig mot en helt annan plats, livet e underbart när de händer oplanderade saker & dessutom när de blir storslagna.. jag måste även sträcka lite extra på ryggen & säga "jag e bra, jag förtjänar de allra bästa" för de gör jag, de spelar ingen roll hur mycket de än blåser i motvind vid vissa tillfällen.. jag kommer aldrig låta någon köra över mig & dessutom tröstar jag mig själv när jag säger att jag aldrig kommer sjunka så lågt att jag gör detsamma.


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Det är bra det!! Man ska aldrig ge upp utan fortsätta kämpa! :)

Hoppas helgen fortsätter bra! :D

2010-11-26 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0