vågade du fråga ?

jag hade totalt glömt bort att jag hade publicerat ett litet "våga fråga" inlägg förra veckan.. jag har fått in några frågor så jag passar på att besvara dom på direkten, för er som har missat de lilla inlägget så funderar jag på att börja med "veckans frågor" där jag svarar på frågor jag fått in under hela veckan. jag ska fundera mer på de så uppdarar jag er om mer info senare..

har du nånsin tänkt på att bli fotograf ? tycker du tar jättefina bilder också som man får se lite av :)!
tack så jätte mycket! nej jag har faktiskt inte några planer på att bli fotograf, att fotografera hör till bloggen & e lite som en "hobby" för mig..

Julia visst älskar du Alex i din klass ?
han står mig nära & vi har känt varandra väldigt länge, jag älskar honom som vän..

Vet du när Sebastian hade tänk att komma ut offentligt ?
-

du får fan inte bli fotograf, du ska stå bakom kameran?!!
den stor frågan är, varför söker du inte till något modellprogram?
haha, för att bli modell måste man ha självförtroendet & de perfekta modelldragen vilket jag inte har.. :)

vilka smink produkter använder du?
Bästa affär?
Beskriv 3 ord med dig :)
jag använder olika sminkprodukter beroende på hur jag sminkar mig, (såklart!) men i början av sommaren gjorde jag en liten video där jag visade upp lite av de olika sminkprodukterna jag använder mig utav. klippet ligger under kategorin "videos" om du vill kika på de..

jag har faktiskt ingen favoritaffär utan jag handlar där jag hittar något jag vill ha..

envis, omtänksam, drömmare. haha ;)

hur lärde du känna sebbe från första början?:o
favoritmat? (a)
fin blogg tjejen!
tack så mycket! :) hur jag lärde känna sebbe e en lång historia, men för att göra den kort så.. jag var med två vänner till mig & dom hade addat honom på msn, han svarade inte när dom skrev & då addade jag honom för att se om han svarade.. & då hade han loggat ut. efter några dagar så var jag inloggad igen & då såg jag att han var inne, jag skrev "hej hur mår du ? :)" han svarade & de slutade med att han bad mig ringa så satt vi i telefonen på kvällen & snackade.. & hur han började skriva till mig var något i stilen (om jag förstått rätt) att han var med några kompisar efter skolan & dom skulle vänta på någon annan, dom loggade in på msn där de var massor som hade skrivit till honom. hans kompis sa något "klicka på en som du fortsätter att skriva till" & han blundade, klickade på någon & så var de på min konversation.. alltså var de bara en slump att vi lärde känna varandra

jag har ingen direkt favoritmat, kanske pasta eller något annat lätt, sallad kanske..

varför är du så jävla snygg för? :D
de e jag inte, men tack så jättemycket! :)

Vill veta mer om din bror, Elias :)
de finns inte så mycket att säga om honom, han fyller 12 i februari, e lite av en retsticka här hemma. han e den som alltid lägger pikar till mig & han satte alltid dit mig om jag hade gjort något när vi var yngre. han e egentligen en väldigt mjuk person & supersnäll men han kan även vara väldigt kaxig & dryg.. han e nog den i familjen som står & fixar sitt hår längst också, jag vill inte inse att min lillebror håller på att växa upp :(

kanske inte den bästa frågan.
men jag undrar var du köpt den jättefina jackan med ludd på kanen på luvan =) jätte fin!

tack så mycket, om du menar den svarta lite längre höstjackan/vinterjackan så kommer den ifrån hm

vad är det bästa med dig själv?
de bästa med mig själv e nog att jag e väldigt målmedveten

Hur gammal är du?
Vilka klädaffärer gillar du/ favoriter?
jag e 15 år & jag har faktiskt ingen direkt favoritaffär utan jag handlar där jag hittar något jag vill ha

vem är sebbe / sebastian?
haha, ja de e inte så lätt för mina läsare att veta de.. sebastian e mitt ex & till oh från e han även en god vän till mig. de där har & kommer alltid att vara komplicerat..

Har du gjort din design själv ? :P Och en fråga till... Vilka är dina 5 bästa skönhetstips ? kram

ja jag har gjort min design själv.. & jag har faktiskt inte några skönhetstips eftersom att jag själv aldrig har orken till att bry mig. sorry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0