vad ska man säga

klockan var kvart i fem och jag undrade varför du aldrig gick.
och plötsligt kom hon bara dit, hon var ju inte lika blyg som dig.

men det var mitt fel, jag borde ha sagt nej.
hon kysste mig på munnen, jag vet att jag trasslade till de själv
och du blev besviken jag förstår dig, förlåt

vi släckte ljusen och sa godnatt
jag var nöjd med ingenting och hon sa okej
innerst inne så ska du veta att jag var på väg att explodera
jag längtade efter dig hela tiden

ni tog en taxi hem, och hon kastade mig i sängen. förlåt
jag e din, jag vet att jag har slitit i ditt hjärta
jag kommer att ta med dig överallt, i mitt liv, du e mitt liv.


Kommentarer
Postat av: anonym

är du leb? p:

2010-11-29 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0