friday night

nu e jag precis hemkommen ifrån skolan så jag hade tänkt hoppa in i duschen nu faktiskt. egentligen hade jag tänkt mig att följa med mina vänner på "inflyttningsfest" ikväll som de har varit sjukt mycket snack om., dock går bussarna som dom går & jag insåg ganska fort att jag inte skulle kunna ta mig hem då jag ville, alternativet var att stanna kvar där över natten men jag som e så lat av mig e inte så pigg på de..

funderar istället på att ta mig in till stan eller bjuda hit lite vänner för fredagsmys, vi får väl helt enkelt se vad som händer.. jag känner att jag behöver en stor kram nu när höstmörkret kommit ikapp mig & jag antar att jag inte får någon så länge jag sitter fastklistrad här.. hör av mig så fort jag får något att bjuda på, denna bloggtorka suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0