hello my name is bitterfitta

jag har blivit en sån liten dryg människa som kan irritera mig något enormt på folk. om jag ska erkänna så stör jag mig på folk som skojar med mig & sen blir helgalna om man skojar tillbaka. jag känner att jag har gått in i min lilla svacka igen då jag inte e något annat än arg & negativ. vilken tur att vi har lov nästa vecka, då har jag många ensamma dagar för mig själv & tid till att ägna all min positiv energi på de personer som står mig närmast.

jaja haha, men efter några torra människor avverkade, några skypesamtal senare & med en trött julia i bagaget så rör jag mig nu mot sängen. goodnight! ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

godomligt fin blogg!

har frågestund på min blogg och jag vill gärna att du ställer enn fråga eller två kankse?

det hade gjort mig enormt glad ♥

2010-10-26 @ 16:21:28
URL: http://rrebeccaravn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0