huvudvärk




haha nu har vi fått våra snygga klasströjor; hårt och meningslöst 2002 - 2011
nej nu e de inte många månader kvar innan gymnasievalen ska vara inskickade & bara tanken gör mig galen. jag funderar på att gå samhäll, samtidigt e jag så trött på skolan att jag skulle vilja gå något praktiskt t.ex frisör eller något liknande. dock e jag nästan 100% säker på att tvätta & permanenta gamla tanters hår inte e de jag vill hålla på med när de blir dags för att börja arbeta..

nog med gymnasiestrul så ska jag hoppa i säng nu, efter ett 6 minuters stepptest, en potatis, några köttbullar & två glas vatten mår inte mitt huvud så bra. dessutom vet jag att jag har ett x-antal prov & inlämningar denna vecka & jag känner bara NEJ, jag protesterar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi hade också dedär klasströjorna! :) När vi gick i högstadiet :) hur är det annars då? (:

2010-10-26 @ 17:01:12
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0