i rymden finns inga känslor

jag försökte ge mig på de där med att kolla på film men jag kan säga er att de inte e något för mig. så länge jag inte fastnar vid filmen under de första minuterna så e jag 100% negativ till de där, jag blir alltid så uttråkad & antingen skuttar jag omkring eller så somnar jag.. de e nog mina barnsliga fasoner som spökar haha.

så vad ska man hitta på då, jag e totalt slutkörd & ikväll lär jag inte få mycket underhållning. pluggandet sparar jag inför helgen då jag kan göra mina arbeten i lugn & ro, så vad ska man göra, kanske ta en varm dusch & hoppa i sängen ?

gammal bild..

Kommentarer
Postat av: frida & natalie

vi har frågestund på våran blogg, kommentera inte inlägget om du inte ska skriva en fråga. jätte gulligt om du skriver en fråga ;d

2010-10-07 @ 20:04:09
URL: http://fridaochnatalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0