i tyresö

sitter just nu här hemma hos min mormor som bor ute i tyresö. för er som inte vet så bodde jag här till ca 5 år tillbaka, nått i den stilen, & de e då anledningen till att jag e här så ofta.. gårdagen var helt sjukt kul med mycket folk & annat kul, ni kommer att få se bilder ifrån den galna festen lite senare då jag e hemma igen. om en liten stund ska jag & familjen röra oss vidare till min äldre bror som fyller år & sedan blir de att fara hemåt..

nu har jag inte så mycket mer att skriva, därför hörs vi igen när jag e hemma. puss så länge

Kommentarer
Postat av: Jade

Shit vilken härlig header! :)

2010-10-31 @ 12:22:41
URL: http://jadedaniela.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej, du har en fin blogg :) Du har inte några tips om vad jag kan göra en sådan här söndag? Skulle verkligen bli super glad för ett svar. Har väldigt tråkigt just nu, ifall du har något bra tips så kan du skriva under inlägget, ''La La Land''. Tack och ha en bra dag! :D

2010-10-31 @ 14:39:41
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0