I'm movin' on

godmorgon kanske jag får säga, har precis gått upp ur den ursköna säng som jag spenderat mina senaste nätter i. gårkvällen blev en aning längre än förväntat men de var helt galet kul, till sist hamnade jag & beccah här uppe i lägenheten igen & somnade kring tre tror jag. idag blir de att fara hemåt igen & tillbaka till den bittra vardagen igen. jag säger de ofta men nu säger jag de igen, den frihetskänsla man får när man reser iväg såhär känns så sjukt bra, dessutom saknar jag tyresö & längtar tillbaka hit. vart tror ni jag ska flytta sen om inte tillbaka till stockholm ?

nu ska jag ruska om lilla beccah som fortfarande sover, ska sedan göra en riktig frukost & hoppa in i duschen. vad dagen bjuder på kan man aldrig riktigt veta så de e lika bra att jag inte säger något, tiden börjar trots allt att rinna iväg ganska fort.. skriver mer senare så fort jag får möjlighet till de, ha en bra dag så länge. puss


Kommentarer
Postat av: jossan

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !

2010-10-17 @ 14:32:49
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0