lite oredigerat ifrån dagen



sitter åter igen uppe i lägenheten efter en fotorunda ute vid tyresö slott, satan vet hur galet kallt de var! egentligen hade vi tänkt laga ihop någon middag här hemma men efter många kyliga timmar var vi sugna på en rejäl tallrik pasta pesto, därför hamnade vi till sist på hörnet där vi mumsade i oss den utan att överdriva, godaste spagettin i sthlm. nu börjar de bli dags att röra sig mot min älskade farmor med vårat inhandlade fika, ibland känns de så bra att kunna bry sig om & ge tillbaka för de ens nära alltid gör för mig. så länge får ni ha de superbra så hörs vi av när jag e tillbaka därifrån igen. puss 

Kommentarer
Postat av: sanna/fotoblogg

Hejsan!

Jag har kikat in i din blogg ett antal gånger och det känns som du och jag gick samma moppe kurs tillsammans, jag kan ha helt felt men du känns så bekant! :)

2010-10-16 @ 22:51:06
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0