mörka tider, röda läppar & dracula..

jag har verkligen haft en stressig dag idag, dock tror jag att den börjar lugna sig lite nu emot kvällen. dessutom börjar de bli mörkt här kring våran gula villa & ni som har kikat in min blogg vid tidigare tillfällen vet säkert om att jag e väldigt mörkrädd. brr, nu e de inte heller många dagar kvar till halloween, & de e en helg som gör mig paranoid ska jag säga er. istället för att vara ute kommer jag ligga på mitt rum & kika på disneyfilmer för att skrämma iväg alla de där skräckfilms-typerna som brukar tassa omkring på stan dessa dagar. bus eller godis ?

satan vilka snygga ögon hähä, säger julia med en ton av sarkasm i rösten..


Kommentarer
Postat av: Tanja

Sökte på något ord på google, så snubblade jag in här och fastnade direkt! Du är verkligen jättevacker, och tar sjukt snygga bilder =)! ASSNYGGA BILDER har du! keep up the good work =)

2010-10-27 @ 18:46:21
URL: http://fitnessguru.se/Tanjas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0